Įdomu, kad šie pavyzdžiai yra tikslios patiekiamų patiekalų kopijos, pagamintos toli gražu ne iš valgomų medžiagų. Labai patogu užsieniečiams, merchandiser nedir neperskaitantiems patiekalų pavadinimų vietos kalba, arba abejojantiems, ar jie jau nori valgyti seilės ima tekėti bežiūrint.
Tačiau tai tikrai nėra vien pagalba užsieniečiams. Šie maisto patiekalų muliažai ( sampuru; japonų kalboje merchandiser nedir tai reiškia pavyzdys, modelis ) yra virtę atskira meno rūšimi, kurioje tikrų patiekalų išvaizda atkartojama kuo tiksliau. merchandiser nedir Kartais jie atrodo net gražiau už tikrus patiekalus. Nors išvaizda dar nėra viskas, bet japonų virtuvėje ji labai svarbi.
Šios tradicijos atsiradimo ištakos XIX a. pabaiga. Tuo metu į Japoniją plūdo vakarietiška kultūra, ir kartais patys japonai merchandiser nedir iš valgiaraštyje pateiktų aprašymų nebesuprasdavo, kas ir kaip bus patiekta vakarienei. Norėdami išvengti klientų klaidinimo, daugelis restoranų ėmė kurti tikroviškus patiekalų modelius, į kuriuos žiūrėdami klientai galėdavo užsisakyti, ko norintys. Kai kurie restoranai, trokšdami sutaupyti, bandė pateikti brėžinius ar nuotraukas, tačiau tai nebuvo taip efektyvu, kaip tikro patiekalo vaizdą atkartojantis muliažas. Pripažinkite, juk, matydami patiekalus, daug greičiau galite apsispręsti, ar norite jų, nei skaitydami apie juos.
Sakoma, kad tokio muliažo išradėjas buvo Takizo Iwasaki, iš vaško pagaminęs japoniško merchandiser nedir omleto su ryžiais atitikmenį. Paskui jis pagamino dar keletą vaškinių patiekalų, kuriuos ėmė pirkti maisto parduotuvės savo vitrinoms. Taip 1932 m. jis pradėjo savo verslą įkūrė kompaniją Iwasaki Be-I , kuri ir šiandien dominuoja japonų gastronominių reprodukcijų gamybos versle.
Tokius patiekalų modelius, gaminamus nebe iš vaško, o iš plastiko, restoranai gali įsigyti specialiose parduotuvėse. Tokijuje yra gatvė, vadinama Kappabashi-dori , taip pat žinoma kaip Virtuvės miestas (angl. Kitchen Town ), kurioje įsikūrę apie 170 parduotuvių, prekiaujančių viskuo, kas skirta virtuvei, restoranams ir maistui gaminti. Ten šis plastikinis maistas ne tik parduodamas, bet ir gaminamas. Kadangi Japonijoje tėra tik keli didieji gamintojai, ši gamyba neša didžiules kasmetines merchandiser nedir pajamas. Kuo geresnis restoranas, tuo daugiau jis nusiteikęs investuoti merchandiser nedir į kuo patrauklesnį ir tikroviškesnį valgiaraštį.
Žinoma, jei virtuvės šefas gamina išskirtinį patiekalą ir masinės gamybos produkcija jam netinka, jis savo sampuru gali pasigaminti pats. Kas galėtų paneigti, merchandiser nedir kad tai labai primena maisto gamybos procesą?! Viskas prasideda nuo tikro maisto, kuris apipilamas skystu silikonu tam, kad būtų išgauta tiksli forma. Į silikoninę formą vėliau pilamas skystas plastikas ir kaitinamas, kol sukietėja. Paskui telieka išgauti tikrovišką vaizdą, kuriam naudojami merchandiser nedir dažai, teptukai. Beje, kokybiškiausia produkcija dažoma rankomis.
Netikri produktai kartais net apdorojami tikrais stalo įrankiais tam, kad būtų išgautas kuo realesnis vaizdas. Jie pjaustami ir dėliojami tokia pat tvarka, lyg būtų ruošiamas tikras patiekalas. Kiekvienas elementas išlaiko savo pirminius aspektus, išskyrus skonį. Kaltinkite dėl to japonų perfekcionizmą, nes jie mėgsta, kad dirbtinė daikto kopija ne tik būtų puiki, bet ir lenktų originalą.
Šiuos meno kūrinius galite pamatyti ne tik restoranuose ir užkandinėse. Suvenyrų merchandiser nedir krautuvėlėse galima įsigyti ir miniatiūrinių maisto patiekalų kopijų, kabinamų merchandiser nedir ant raktų, puošiančių mobiliuosius telefonus ar tiesiog skirtų mažoms prisiminimo dovanėlėms
Jei ruošiatės vykti į Japoniją, įdomu, kad plastikinio maisto gamintojai turistams, norintiems pabandyti pasigaminti mėgstamo patiekalo merchandiser nedir muliažą, organizuoja specialias merchandiser nedir pamokėles. Galite sužinoti grafikus ir užsiregistruoti.
Kimmidoll kolekcijos
Naujausi straipsniai Fotografijų paroda Tohoku Japonijos fotografų akimis“ Itin griežtai baudžiami neblaivūs prie vairo sulaikyti japonai Japonijoje save atradęs merchandiser nedir Antanas Sireika: merchandiser nedir Duok rezultatą bet kokiomis priemonėmis Lietuvoje daugiau niekas nerūpi Japonijoje Fukušimą valo benamiai Japonų pranašautojos merchandiser nedir K.Sudzuki astrologinės prognozės 2014 m.
Archyvai Pasirinkite mėnesį 2014 sausio mėn. 2013 gruodžio merchandiser nedir mėn. 2013 lapkričio mėn. 2013 spalio mėn. 2013 rugsėjo mėn. 2013 rugpjūčio mėn. 2013 liepos merchandiser nedir mėn. 2013 birželio mėn. 2013 gegužės mėn. 2013 balandžio mėn. 2013 kovo mėn. 2013 vasario mėn. 2013 sausio mėn. 2012 gruodžio mėn. 2012 lapkričio mėn. 2012 spalio mėn. 2012 rugsėjo mėn. 2012 rugpjūčio mėn. 2012 liepos mėn. 2012 birželio mėn. 2012 gegužės mėn. 2012 balandžio mėn. 2012 kovo mėn. 2012 vasario mėn. 2012 sausio mėn. 2011 gruodžio merchandiser nedir mėn. 2011 lapkričio mėn. 2011 spalio mėn. 2011 rugsėjo mėn. 2011 rugpjūčio mėn. 2011 liepos mėn. 2011 gegužės mėn.
No comments:
Post a Comment